domingo, 12 de junho de 2011

Entremeada no forno com batata assada " Hasselback" / Piept de porc la cuptor cu cartofi Hasselback

Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pt.2 persoane:4 felii de piept de porc
7-8 cartofi
4 cãtei de usturoi feliati,100gr.unt
2 foi de dafin
piper mare,piper mãcinat,sare groasã
usturoi granulat,pãtrunjel sec si proaspãt, piri piri s-au boia iute
rozmarin,busuioc,1lingurã pastã de ardei,vin alb.


Mod de preparare:
Carnea se condimenteazã cu sare,piper,usturoi feliat,dafin,rozmarin,picant,pastã de ardei si 1 pahar de vin alb.I-mi place sã las carnea la marinat,dar de data asta nu am avut timp....
Cartofi i-am pregãtit dupã reteta doamnei Pica Flori,cãreia ii multumesc pt. aceastã retetã,este a 2 a oarã când ii fac si ne place foarte mult!Cei interesati pot gãsi aceastã retetã pe acest site la mâncãruri cu legume si zarzavaturi s-au pot intra pe www.e-retete.ro,se pare cã acesti cartofii sunt originali din Suedia
Am curãtat cartofii de coajã(am folosit cartofi albi)si i-am pus pe o lingurã cum zicea in retetã,am tãiat tip acordeon.Am amestecat untul topit cu usturoi sec,pãtrunjel sec,busuioc,rozmarin,cimbru,piper, sare.Am pus in plus sofran indian si 1 linguritã de vegeta.Am uns bine cartofii peste tot si in despãrtituri,si am presãrat pãtrunjel proaspãt deasupra,am pus folie de aluminiu si am dat la cuptor,in acelasi timp cu carnea pe care am pus-o intr-un vas de jena peste care am pus folie de aluminiu.
Cu cca 10 min.inainte se scot foliile si se lasã sã se rumeneascã.Am servit cu garniturã de spanac si mujdei de usturoi cu smântânã.
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário