domingo, 12 de junho de 2011

Lulas recheadas á Poveiro / Calamari umpluti

Timp de preparare:
1 ora (complexitate medie)

Ingrediente:
14-16 calamari baby(Loligo duvaucelli)
sare,piper,sofran indian,
patrunjel sau telinã
1 lingurã otet
3-4 ouã
3-4 linguri ulei de mãsline
1 ceapã micã
cca.50 gr.cârnat s-au bacon optional
50 gr. fãinã
ulei pt.fript
1 lãmâie si salatã verde optional


Mod de preparare:
1)Calamari se spalã si se curãtã bine(de data asta i-am cumpãrat curãtati)se fierb in apã cu sare si otet pt.5 minute.Se scurg bine,tentaculele se toacã fin.
2)Bate bine 2 ouã cu pãtrunjel proaspãt tocat sau telinã,adaugã tentaculele si amestecã.
3)Pune ceapa tocatã la cãlit in ulei de mãsline,apoi amestecul de ouã si cârnatul tocat fin optional,sare sau vegeta si piper alb de preferintã.
Umple calamari si prinde cu scobitori.Se dau prin fãinã,apoi prin amestecul de ou(ã)cu usturoi,piper alb,pãtrunjel sau alt condiment sec,sofran sau caril,vegeta sau sare.
Se prãjesc in ulei sau untura fierbinte.Se scot pe hârtie absorvantã.

Aceste Lulas à Poveiro sunt un aperitiv tipic portughez,intr-un platou se pune salatã,Lulas si se decoreazã cu felii de lãmâie.Umplutura dã la fix pt. numãrul de calamari.Ajunge 1 ou pt.pane.
Am pregãtit pt. cinã,asa cã pe lângã, ca garniturã am fiert cartofii albi cu coajã si sare,i-am decojit si tãiat,separat am cãlit putinã ceapã cu vegeta,am luat de pe foc si am pus boia dulce.Am turnat peste cartofi.
Au iesit delicioase!
Poftã bunã!
I-mi cer scuze pt.greselile gramaticale:d

Sem comentários:

Enviar um comentário