domingo, 12 de junho de 2011

Salmão no forno com laranjas / Somon la cuptor cu portocale

Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pt.2 pers:
2-3 bucãti de somon
ciuperci optional
1portocalã mare s-au 2 mici,2-3 rondele de portocalã
ulei de mãsline
4 cãtei de usturoi
Condimente:sare,piper,rozmarin,dafin sec,nucsoarã
pãtrunjel s-au coriandru tocat gros


Mod de preparare:
Pt.marinatã:Somonul s-au orice alt peste care vã place,se condimenteazã.Se adaugã usturoiul intreg zdrobit,si sucul de portocalã(e).Se lasã cam 20 min.
Pt.aceastã retetã este ideal vasul de lut(roman).Se pune putin ulei de mãsline(bucãtile mele de peste erau f. slabe in grãsime,altfel nu puneam deloc)peste se pune pestele,ciupercile intregi,marinata,piper boabe optional,pãtrunjel tocat si rondelele de portocalã.Se dã la cuptor pt.20 min.pestele se face foarte repede.
Am servit cu garniturã de cartofi copti si spanac cu smântânã.
Am respectat reteta originalã,am adãugat in + ciuperci.Am gãtit special pt. sotul meu,care e "certat" cu pestele.Spre surprinderea mea,i-a plãcut mult!!!sucul de portocalã ii dã un gust aparte....
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário