domingo, 12 de junho de 2011

Bifinhos com cogumelos / Snitele in sos de smântânã si ciuperci

Timp de preparare:
30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pt.2 pers.:
400 gr. carne de pui,curcan sau porc fãrã grãsime
200 gr. ciuperci proaspete
3-4 cãtei de usturoi feliati
200 ml smântânã culinarã (lichidã)
piper,sare
vin alb optional
unt pt. fript
Pt.orez:
1 morcov ras
1 cãtel de usturoi
1 foaie de dafin
sare sau vegeta
unt sau ulei de mãsline
2 cesti mici de orez
4 cesti de apã fierbinte


Mod de preparare:
Carnea se feliazã nu foarte subtire, cine vrea poate sã o batã cu ciocanul.
Se condimenteazã cu sare, piper si usturoiul feliat.Cine vrea, poate pune si vin. Se lasã cel putin 1 orã la rece.
Morcovul, usturoiul tocat,dafin, unt si vegeta se pun putin la cãlit. Adaugã orezul si la urmã apa. Pune capac si lasã la foc mic.
Se prãjeste carnea cu untul, se scoate pe o farfurie.
In aceeasi grãsime se cãlesc ciupercile, care au fost tãiate felii.
Pune din nou carnea in tigaie, smântâna (eu am pus cu gust de ciuperci) si lasã sã fiarbã putin.
Aceastã retetã am invãtat sã o fac de multi ani, si când mã grãbesc sã fac de mâncare,imi vine tot timpul in minte:)) cel mai mult imi place sosul:d
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário