sábado, 11 de junho de 2011

Cotlet de porc umplut cu ananas si prune seci / Lombo de porco recheado com ananas e ameixas

Timp de preparare:
1 ora (complexitate medie)

Ingrediente:
1,5 kg cotlet de porc
250 gr. ananas
150 gr. prune uscate fãrã sâmburi
100 gr. bacon feliat
sare si piper
piper negru boabe
1 lingurã de boia
usturoi pudrã
1 c.eapã mare
1 cãpãtânã mare de usturoi
1 legãturã de tomilho ( thym sau cimbru) proaspãt
2 dl vin alb
1 dl ulei de mãsline
1 lãmâie
atã de bucãtãrie


Mod de preparare:
Vã recomand cu drag pentru o cinã în familie atunci când avem ca invitati prieteni dragi.

Cotletul va iesi suculent si usor fructat.
Am servit cu orez alb si salatã, iar pentru desert am pregãtit Banana Split.

Delicios...


1) Carnea se taie cu grijã pe mijloc, formând un cotlet larg si gros.

Am utilizat jumãtate de ananas ( 1kg), din care am scos cu grijã miezul ca, sã rãmân cu coaja intactã de la ananas pt. a-l umple cu garnitura de orez.

Am pus bucãtele din jumãtate din cantitatea de ananas pe mijlocul cotletului, si am intercalat cu prune.
Câteva prune se pãstreazã pt. decor

2) Se închide cotletul cu grijã si se dispune restul de ananas, se leagã cu atã de bucãtãrie si se condimenteazã dupã gust. Pune uleiul de mãsline.
Stropeste cu suc de lãmâie, tomilho proaspãt si acoperã cu feliile de bacon si prunele uscate pãstrate.
Usturoiul se taie pe jumãtate ; o parte se zdrobeste si se dispune deasupra cotletului si în tavã.

Ceapa se taie sferturi groase.
Toarnã vinul, acoperã cu folie de aluminiu si dã la copt la 200ºC, circa de 45 min, stropind din când în când cu propriul sos format.

Din pãcate am reusit sã fac doar o pozã cu imaginea finalã.
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário