domingo, 12 de junho de 2011

Panadinhos de porco / Snitele marinate cu lãmâie si usturoi

Timp de preparare:
30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pt.marinata:700gr.piept de pui feliat
4 catei de usturoi mari
1 lamaie mare
sare
piper.Pt."aluat":2-3 oua
boia dulce
pipri piri deshidratat sau boia picanta
piper
sofran indian
vegeta
cimbru
patrunjel deshidratat.Pt.ornament:1 castravete
masline negre
cascaval afumat felii
salam de vara
2 foi de salata verde.


Mod de preparare:
Pieptul de pui feliat se bate,se condimenteaza cu sare si piper,usturoiul tocat marunt si suc de lamaie(eu am pus un strat de snitele,am cond.am presarat usturoiul,sucul de lamaie,iar snitele si tot asa....)am acoperit cu folie de aluminiu si am lasat o noapte la rece.Am trecut snitelele prin faina,am batut ouale cu restul condimentelor.Am trecut snitelele prin ou,si le-am prajit in ulei,cine vrea le poate trece si prin pesmet....In farfuria de servit am pus foile de salata,felii de snitel intercalate cu castravete si branza,am pus masline si cateva felii de salam.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário