domingo, 12 de junho de 2011

Folhados de requeijão / Plãcintã cu urdã

Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
4-5 foi de foietaj
5-6 oua(1ou pt uns)gris
600gr.requeijaó(urda)
500gr.speisequark(branza proaspata cremoasa)
2 pliculete zahar vanelat
coaja rasa de la o lamaie
portocala
4 linguri smantana
zahar
stafide.


Mod de preparare:
Aluatul se lasa la descongelat.In tava pt.cuptor se pune hartie vegetala care se unge cu putin ulei.Umplutura:cine are branza dulce de vaca sau urda de calitate mai buna va iesi umplutura mai groasa....ce am gasit eu in comert este urda si branza proaspata(o,3%grasime)le-am amestecat cu smantana.Albusele se bat spuma.Galbenusele se mixeaza cu zaharul vanelat,zahar dupa gust,coaja de lamaie si portocala,putin suc proaspat de portocala,adauga albusele si amesteca usor cu lingura,adauga amestecul de branza,gris,stafide(azi nu am avut,am pus fructe seci)zahar daca mai trebuie.....A iesit o crema moale,Se intinde foaia peste hartia vegetala,se pune umplutura si se ruleaza usor cat se poate,apoi celelalte.Umplutura a dat pt.5 foi.Se ung foile cu un ou batut,se impung cu furculita si se dau la copt.De multe ori fac acest desert,iasa f. bun.Se taie patratele si deaupra se pune zahar pudra.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário