domingo, 12 de junho de 2011

Bolo de Iogurte / Chec cu iaurt

Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
280gr.unt sau margarina
300gr.zahar
5 oua
300gr.faina
1 lingurita praf de copt
250gr.de iaurt natural sau fructe
esenta de vanilie optional.Pt.decor:ram de menta
zahar pudra sau 50gr.ciocolata topita.


Mod de preparare:
Bate spuma untul incalzit putin in microunde cu zaharul,adauga galbenusele,bate bine.Adauga albusele batute spuma,faina si praful de copt.La urma se pune iaurtul(eu am pus kefir de cirese)si se amesteca.Se unge forma pt.cuptor cu unt si tapeteaza cu faina,poate fi rotunda,rectangulara sau chamine(pe care am folosit-o astazi).Se da la copt la foc mediu cca.35-40 min,faceti proba scobitori.Am pus zahar pudra deasupra si menta proaspata in mijloc. Nu am aruncat menta,am folosit-o pt ceai,asa proaspata.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário