domingo, 12 de junho de 2011

Bolo de bolacha com pêras caramelizadas / Tort de biscuiti cu caramel de pere

Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Baza:150 gr.biscuiti simpli
80 gr.zahar
80gr.unt topit
Crema:5-6 pere
sucul de la o lamaie
150 gr.zahar
80 gr. unt
1,5 dl smantana lichida
1 baton scortisoara
Decor:2 dl smantana pt. batut
50 gr. zahar sau frisca in spray


Mod de preparare:
1)Pt.baza:se sfarama biscuiti(eu i-am pus intr-o punga de plastic si am batut bine cu sucitorul)se amesteca cu zaharul si untul topit,se amesteca bine cu mana pana cand iasa ca un fel de pasta.Se pune intr-o forma de tarta si se da la rece.Intre timp se pregateste crema.
2)Crema:taie perele cubulete,toarna sucul de lamaie peste.Intr-o tigaie antiaderenta pune zaharul si untul la foc mediu,amesteca incontinu pana ajunge la o culoare usor maro...atunci adauga smantana si perele si mai lasa putin.Lasa sa se raceasca.
3)Scoate tarta din frigider si toarna deasupra crema.
4)Daca optati pt. frisca de casa,atunci se bate bine smantana,adauga apoi zaharul si bate bine in continuare,pune frisca intr-un spritz si decoreaza dupa plac.Eu am folosit frisca in spray,am decorat cu physalis si batonul de scortisoara.Se da la rece pana la servire.Nu am taiat inca nici o bucata din el,l-am facut pt. copii unei colege.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário