domingo, 12 de junho de 2011

Costitã la pungã

Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pt.2 persoane:500gr.costita de porc
3 catei mari de usturoi
ulei de masline
1 paharel Brandy sau vin
1 lamaie
1punga de plastic pt. microunde sau cuptor.Condimente:sare
piper
cimbru
boia dulce
pipri-piri sau boia iute
patrunjel sec
curcuma(sofran indian)foi de dafin  deshidratat
rozmarin
nucsoara.Optional Vegeta.


Mod de preparare:
Costita se condimenteaza cu sare si piper.Separat se freaca usturoiul pisat cu putin ulei de masline,se adauga condimentele dupa plac,se amesteca bine si se unge bine carnea cu aceasta pasta.Stoarce sucul de la lamaie peste,acopera si lasa la marinat cca.12 ore.In punga de cuptor se poate pune 1 lingura de faina,agita bine,introdu carnea si paharelul de brandy,agita inchide punga si fa cateva gauri....si da la cuptor cca 35 min. la foc mediu.I-mi place sa gatesc cu pungile Knorr,e rapid ,gustos si lasa cuptotul curat...dar proviziile din tara mi s-au terminat si nu am de unde cumpara....am incercat sa fac acasa cu pungi pt .microunde(aceiasi calitate ca si cele de la knorr,condimentele insa am pus ce am avut in casa...)a iesit f. bun,in general costita are si grasime,a mea avea putina..daca e prea grasa renuntati la ulei,pune f. putina sare sau deloc in caz ca optati si pt. vegeta.Sper sa va placaPofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário