domingo, 12 de junho de 2011

Tort brazilian de ciocolatã / Bolo Brigadeiro

Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
Blat:9 oua
300 gr.zahar
250gr.faina
40gr.cacao
1 lingura praf de copt
Crema:lapte condensat de ciocolata Nestlé
Glazura:300gr.ciocolata
300dl smantana lichida
Ornament:granule de ciocolata
fisális


Mod de preparare:
1)Bate galbenusele spuma cu zaharul,adauga jumate din cant.de faina,albusele batute spuma.Adauga restul de faina,cacao si praful de copt.
2)Unge o forma rotunda cu unt si tapeteaza cu faina,toarna blatul si da la copt.Dupa ce a copt se lasa sa raceasca,se taie in doua.
3)Se umple cu laptele condensat,eu am pus jumatate de doza.
4)Glazura:topeste ciocolata rupta bucati mici cu smantana,amesteca incontinuu pana se topeste bine si se obtine o crema uniforma.
4)Toarna peste tort.Lasa sa se raceasca,apoi decoreaza cu granule de ciocolata si fisális.
Am servit cu inghetata.
Acest tort se gaseste in toate supermarketurile si cofetarii,pt.ca i-mi place mult am hotarat sa incerc si acasa,am facut pt.niste prietenii dragi.A disparut repede.Mai am o varianta la acest tort,putin diferita dar insiropat!Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário