sábado, 11 de junho de 2011

Cremã de brânzã cu ierburi aromatice pt. aperitive

Timp de preparare:
10 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
brânzã proaspãtã de vaci, urdã sau cremã de brânzã
piper
menta, cepsoarã si pãtrunjel proaspete
oregano
Decor:
1 portocalã
ardei galben si verde
ierburi


Mod de preparare:
Aveam nevoie de un aperitiv ieftin si rapid, asa cã am încercat aceastã pastã.
De obicei o fac cu brânzã proaspãtã, de data aceasta chiar cã nu aveam timp si am încercat cu brânzã Philadelphia. Am folosit o cutie micã si nu am adãugat sare.

1) Brânza se amestecã într-un bol cu ierburile tocate ( eu le tai cu foarfeca) oregano si piper.

2)Am dat la rece, acoperit cu folie.
Între timp am spãlat si am tãiat ardei în bucãti.
Am pãstrat câte un firicel din fiecare iarbã proaspãtã într-un bol cu apã ca sã nu se usuce, pt. decor.

3)Am umplut bucãtile de ardei cu pasta de brânzã ; apoi am decorat, si am pus si felii de portocalã.

Cu sigurantã aceastã pastã este delicioasã cu pâine prãjitã sau ca umpluturã la rosii cherry de exp.

Cepsoara:
Contine fier si vitamine, este eficient contra infectiilor si anemiei.
Ideal la confectionarea gustãrilor pe bazã de ouã, salate si sosuri sau creme.

Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário