sábado, 11 de junho de 2011

Folhadinhos de Morangos / Foietaje cu cãpsuni

Timp de preparare:
35 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
400 gr. aluat foietaj din comert
1 gãlbenus pt. uns
Pt.cremã:
50 gr. zahãr
5-6 linguri vin de Porto sau altã bãuturã...
250 gr. cãpsuni sau zmeurã
2 iaurte mici
optional mentã proaspãtã
1 baton scortisoarã


Mod de preparare:
1)Se lasã aluatul la descongelat.
Se pot tãia pãtrãtele,dreptunghiuri sau cu forme speciale pt. efect (tip floricele),se pune zahãr deasupra.

Am tras câteva liniute cu dosul cutitului, am pus zahãr.Unge cu galbenus. De data asta Gabi este bucãtar sef:))eu am fost ajutorul. Am dat la cuptor pânã s-au rumenit.
2)Intre timp am fãcut crema:
Se pune la fiert vinul cu zahãrul si scortisoara, cca. 3 min.
Adaugã cãpsunile si iaurturile.Ia de pe foc si pune menta tocatã.
Se pot inlocui cãpsunile cu zmeurã,afine,coacãze.
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário