domingo, 12 de junho de 2011

Strudel de maçã / Strudel de mere

Timp de preparare:
30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
500gr.foietaj din comert
1 baton scortisoara
scortisoara pudra
1 steluta de anason
3-4 linguri zahar galben
sucul de la jumatate de lamaie si jumatate de portocala
3-4 mere mari
1 pumn stafide
esenta rom
zahar pudra
1 ou pt.uns.


Mod de preparare:
Daca optati sa faceti foietaj in casa cantitatea pt aprox.300gr:Amesteca 150gr.zahar cu 150 gr.unt.Adauga 2 galbenuse si amesteca bine.La sfarsit adauga 300 gr. faina,framanta bine.Intinde aluatul.
Merele se curata si se taie cubulete,se caramelizeaza cu sucul de citrice, zaharul,batonul de scortisoara si steluta de anason.Se ia de pe foc,se pune scortisoara pudra,stafidele(care au stat in rom)se amesteca.Se scoate batonul si steluta.Tava pt. cuptor se tapeteaza cu hartie vegetala,se unge cu putin ulei.Se intinde aluatul,eu am avut 2 aluate.Am impartit umplutura in doua,am rulat foietajul.Am uns cu oul batut si am dat la cuptor 15-20 min.Am incercat sa fac si cu pere,iasa la fel de bun,am pus zahar galben pt ca este mai putin dulce ca cel alb,fructele sunt si ele destul de dulci.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário