sábado, 25 de junho de 2011

Pulpe la cuptor cu usturoi si legume -Dieta Atkins


INGREDIENTE

pulpe de pui


pastã de usturoi : usturoi zdrobit cu sare, piper, paprika, boia iute ( optional) si putin ulei de mãsline.

vin alb sau apã

Legume pentru fiert:
brocolli si fasole verde


PREPARARE

*Legumele se spalã si se pun la fiert în apã cu sare si 1 cãtel de usturoi, pentru gust...

* Pulpele se cresteazã si se ung cu pasta, se transferã într-o formã pentru cuptor si se acoperã cu apã sau vin.
Am dat la cuptorul ventilat 190ºC, pânã sau rumenit frumos.
Se poate servi cu legumele fierte , sau cu vreo 2 minute de final, putem adãuga legumele lângã pui, presarã cu putin usturoi feliat si câteva picãturi de ulei de mãsline si dã la cuptor din nou.

Poti prepara si o salata de rosii sau verde separat.

Dupã prânz nu se servesc fructe!

A fost prânzul meu de astãzi si a fost bun de tot!!!

La micul dejun am avut 1 tosta integralã cu un triunghi de brânzã ( 26 kcal)
Am bãut cam 2 L de apã si 1 pahar de Cola light ( 0,5 kcal) si 3 cafele pe toatã ziua.

Am mâncat un mãr pe la ora 4.

Pentru cinã am pregãtit o salatã din :
1 avocado
1 ceapã foarte micã
1 ou fiert
putin ton din conservã.
Am amestecat totul cu ulei de mãsline, otet de mere si putinã sare.

Nu am mâncat nici gelatinã si nici iaurt...nu mi-a fost foame, sa obisnuit corpul.

Pentru sotul am pregãtit : Sarmale cu bacon si Tort cu budincã de orez si cirese.

Sem comentários:

Enviar um comentário