terça-feira, 6 de março de 2012

Un an cu Piri Piri e Canela

Vã multumesc din sufletul tuturor care  trec prin bucãtãria mea, celor care îmi lasã comentari, mã încurajeazã...chiar dacã nu ajung sã vã las comentarii vã urmãresc in continuare cu drag.
Sãptãmâna trecutã  v-am cerut sã-mi pregãtiti o retetã dulce sau sãratã , dar care sã continã ambele ingrediente: Piri Piri ( ardei iute) si Canela ( scortisoarã) recunosc cã am dat putin timp sã vã pregãtiti, si mã bucur pentru rãspunsul vostru.
Deja dupã ce am primit primul mail de la voi cu link si pozã, mi-am dat seama cã îmi va fi greu sã aleg...de ce?
Voi mã sustineti cel mai mult si intru cu mult drag in bucãtãria voastrã, dar in ceasul in care trebuie sa aleg pe una din voi am emotii. As trimite la toate in mod egal dar din pãcate nu imi pot permite :D
De aceea, am hotãrât cã toate retetele participante vor primi Piri Piri si Canela!!! dar vã voi trimite in ordinea e-mailuri-lor trimise de voi.
Cum este prima oarã când premiez , si sunt o persoana de cuvânt dupã ce voi trimite primul premiu am sã hotãrãsc dacã îmi permit sã vã trimit  luna aceasta la toate odatã sau pe rând...o sa vad :D


Am hotãrât ca premiul special sã îl ofer la reteta nr.  5)  Flory Retete fel de fel


                                         


Florentina, astept sã-mi trimiti adresa ta complectã ca sã îti trimit pachetelul va fi 100% portughez!
Iar eu abia astept sa prepar ciocolata asta picantã:)

Retete participante în ordinea in care au fost primite:

1) My fancy Cake - Tãietei picanti cu Ciuperci


2) DiaMar Bucãtãria galbenã- Aripi de pui cu sos de rosii si scortisoarã

 3)http://ikkaisblog-pulpe de pui marinate si cu scortisoarã
4)Dorina-pui tikka masala
( Dorina e lugojeancã ca si mine , vãrul meu deasemenea a fost printre ultimi 4 finalisti de anul trecut de la Românii au talent deci fortza Lugoj!!! de mai sunteti ascunsi pe undeva iesiti la ivealã :)) )
 6)  Andreea C- Pui in sos piri piri cu garnitura de orez



Astept adresele voastre  vã pup si vã multumesc pt tot!!!

19 comentários:

  1. Felicitari pentru concursul organizat si pentru initiativa de a premia toate participantele! Ai strans o colectie frumoasa de retete. Felicitari si fetelor care au participat!
    La multi ani blogului si o primavara frumoasa iti doresc!

    ResponderEliminar
  2. Multumesc frumos Ramona,ma bucur mult ca ti-a placut ciocolata mea cu piri piri e canela.
    Urez inca o data "la multi ani "blogului tau !Mii de pupici!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc frumos!abia apuc sa prepar si eu ciocolata, numai sa mai tin putinã dietã ( trrebuie sa slabesc 4 kg) :)

      Eliminar
  3. multumim Ramona, felicitari flory! si eu iti urez inca odata la mult ani! :*

    ResponderEliminar
  4. Multumim mult draga mea.Cu placere vin in bucataria ta.Te pup!

    ResponderEliminar
  5. Felicitari! Si inca o data "La multi ani!"

    ResponderEliminar
  6. Felicitari tie Ramona si felicitari Flory

    ResponderEliminar
  7. La multi ani blogului tau!!!Imi pare rau ca nu am participat la concurs, dar alta data sper din toata inima sa-mi fac timp!Pup si la cat mai multe postari!

    ResponderEliminar
  8. La multi ani blogului si la cît mai multe retete delicioase! Asa cum ne-ai obisnuit!

    xoxoxo

    Flory, fetelor, felicitari!

    ResponderEliminar