quarta-feira, 16 de maio de 2012

Miss Cupcake -Petrecerea Printeselor

Recunosc cã nu am  talent la ornat prãjituri, dar pentru aceste cupcakes am pus suflet.
Le-am pregãtit pentru 2 printese, fiicele prietenilor nostri,  Familia D.
Cumpãr lunar revista englezeascã Cupcakes& Sweeet  Treats, luna aceasta a inclus un stand, hârtii de copt si ornamente, asa cã m-am pus pe treabã.
Am pregãtit o masã pentru fetite  cu gume dulci, cupcakes si suc de cirese ( sirop cu apã mineralã).
Pentru adulti am pregãtit  Curry de Pui cu orez Basmati , carne la grãtar, salatã de varã cu sos frantuzesc, si Sangria.
O parte din poze le-am fãcut in casa, odatã montat standul ( fragil!!!) cu prãjiturile, mã temeam sã le mai mut, mai ales cã mi-au venit musafiri...
Cu ele vin la Petrcerea în alb, organizatã de Emily.
 versão portuguesa embaixo





    


     Blatul l-am pregãtit dupã reteta din revistã, dar crema pentru Icing mi sa pãrut grea ( mult unt amestecat cu zahãr si colorant alimentar)
Am cãutat ceva usor si am dat de crema de brânzã, in cartea Patiseria Hummingbird.
Crema a iesit moale dar perfectã , chiar am pus-o înainte de servire, avea gust de...ciocolatã alba !
 
                                                                                                                                                                         
  INGREDIENTE


pentru 12 cupcakes

150 gr unt topit
150 gr zahãr
175 gr fãinã cu agent de crestere
3 ouã mari de preferintã de casã
2 linguri mari de cacao
1 linguritã extract de vanilie
12 bucãti de magnum essence 

150 g manteiga amolecida
150 g açúcar
175 g farinha autolevante
3 ovos , de preferencia caseiros
2 c. sopa de cacau em pó
1 c. chá extracto de baunilha
12 pedaços de magnum essence ou putro chocolate ao gosto


*   Pregãteste cuptorul la 180ºC si pune formele de hârtie în tava de muffins.
* Bate ouãle si vanilia usor cu o furculitã.
* Mixeazã untul spumã cu zahãrul apoi adaugã jumãtate din cantitatea de fãinã si cacao. Adaugã amestecul de ouã si restul de fãinã si cacao. Bate bine si pune în forme, în mijlocul fiecãrui cupcake pune o tabletã de ciocolatã si acoperã cu restul de blat.
* Dã la copt circa de 20 min.

Pre aquece o forno a 180ºC.
Bate levamente os ovos com baunilha, reserve.
Bata o açúcar e manteiga  com a batadeira electrica, junte metade da farinha e cacao, mistura de ovos e restante farinha e cacau.
Coloque a mistura com ajuda de uma colher  nas forminhas, no meio arranja o chocolate e cubra com restante massa.
Leva cozer 15-20 min. 


 CREMA DE BRÂNZÃ/ CREME DE QUEIJO


pentru 12 cupcakes, dubleazã reteta pentru un tort de 20 cm
para 12 cupcakes, duplique a receita para bolo de 20 cm

300 gr zahãr pudrã
50 gr unt topit
125 gr cremã de brânzã, rece

300 g açúcar em pó
50 g manteiga amolecida
125 g queijo creme, frio


* Bate zahãrul cu untul bine. Adaugã crema de brânzã si bate bine, cam 5 minute.
Nu bate prea mult ca sã nu fie o cremã lichidã.
Bata o açúcar e manteiga até que a  mistura fique incorporada e bem ligada.
Junte o queijo creme de uma só vez e bata até ficar completamente incorporado. Não bater em excesso para que a cobertura não fique liquida.


Sper sã vã placã si vouã, din pãcate in bucãtãria mea nu prea bate soarele sa imi iasa pozele frumoase, numai dacã ies afarã...






17 comentários:

  1. Super frumusele! Imi place tare mult crema de branza! Pup!

    ResponderEliminar
  2. Cred ca au fost delicioase , iar copilasii super incantati !!! ;)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc, fetitele au fost încântate, mai ales de castel:)

      Eliminar
  3. Simpatice foc aceste cupcakes iar revista super interesanta.
    Pacat ca la noi nu apare asa ceva.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Eu cumpar revistele din alt oras,când apare ceva cei de la librãrie mã sunã, altfel nu as gãsi...

      Eliminar
  4. Superbe si delicioase!Chiar de printese:)

    ResponderEliminar
  5. arata superb iar revista trebuie sa fie minunata ;) te pup scumpa mea!

    ResponderEliminar