terça-feira, 15 de março de 2011

Sangria Rosé



Timp de preparare:
15 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
*vin rosu, alb, rosé sau spumant
*suc de fructe sau sprite
*gheatã
*batoane scortisoarã
*zahãr
*brandy, lichior, martini...
*menta
*fructe proaspete (mãr, portocalã, cirese...)


Mod de preparare:
Sangria este o bãuturã de origine ibericã,fiind consumatã din sec. 19 in Spania si Portugalia.
Are la bazã vinul, care se poate amesteca cu suc natural de fructe sau gazos, multã gheatã, zahãr...
In Portugalia este traditionalã Sangria, cu scortisoarã si ierburi aromatice (menta), se amestecã cu brandy,lichior, martini (pt. aromã).
Dacã se face Sangria cu vin spumant, se pun fructe de pãdure, scortisoarã, multã gheatã si f. putin lichior, menta...
Am fãcut o Sangria rapidã pt. prietenele mele, vara este una din bãuturile noastre preferate. Este asa cald cã trebuie sã ne rãcorim...
*Sangria se face intr-un ulcior de pãmânt sau ce avem in casa asemãnãtor, avem nevoie si de o lingurã lungã pt. a amesteca si scoate fructele.
*Fructele se spalã si se taie felii, eu am pus ce am avut in casã (portocalã, mãr si cirese).
*Se umple cu gheatã, apoi scortisoara.
*Se pune vinul si se completeazã cu suc de fructe natural sau gazos (sprite).Am pus mai mult suc, imi place mai slab...
*Se pune f. putin brandy, lichior (aici se foloseste un lichior fãcut din ierburi aromatice), martini, triplu sec.
Fiecare pune ce are in casã, sunt persoane care pun wiskey sau vin de Porto.
*Se pune zahãr pt. cine o vrea dulce, si menta.
*Se amestecã bine si se serverste imediat
O recomand in special doamnelor!sper sã vã placã...

Sem comentários:

Enviar um comentário