terça-feira, 29 de outubro de 2013

Tiramisu cu piure de castane ( Thermomix)/ Tiramisu com pure de castanhas na Bimby

La propunerea Laurei Mimi, pt provocarea Bucãtar curajos a luni octombrie  am pregãtit un desert delicios , desi intârziatã nu am vrut sa lipsesc si e prima oarã cand folosesc pireu de castane in deserturi :)
Nu am gãsit pireu de castane nicãieri; dea lungul anului gãsesc castane congelate, iar in sezon profitãm sã le coacem, sau sã le gãtesc la cuptor cu carne :) a fost o mare provocare sa incerc sa pregãtesc acasã!


1 pachet de piscoturi
500 gr pireu de castane ( Thermomix)
rom ( am pus brandy)
zahãr
cafea
friscã
scortisoarã
gelatinã 20 gr ( nu am pus)


* Trece  piscoturile prin cafeaua amestecatã cu alcool dupã plac, si aranjeazã-le într-o formã (e).
* Amestecã frisca cu pireul de castane, poti pãstra putinã friscã pt ornat.
* Pune cremã peste picoturi, apoi piscoturi si tot asa pânã termini ingredientele.
Am ornat cu friscã si scorisoarã.

Pireu de castane :

500 gr castane ( pot fi congelate)
500 g apã
lapte
10 gr unt

* Pune în pahar castanele si apa, programeazã 30 Min/ 100ºC/ Viteza 1
* Scurge apa cu ajutorul strecurãtorului.
* Programeazã  1 Min/  viteza 7, si adaugã lapte prin gaura paharului pânã ajunge la consistenta doritã; adaugã untul si amestecã 10 sec. / viteza 5.


 




1 comentário:

  1. Delicia, delicia...
    Kiss, Susana
    Nota: Ver o passatempo a decorrer no meu blog:
    http://tertuliadasusy.blogspot.pt/2013/10/dia-um-na-cozinha-e-escolha-do.html

    ResponderEliminar