domingo, 4 de dezembro de 2011

Supã cremã de dovlecel si ciuperci pentru un prânz târziu

 Ca de obicei, sâmbãtã am bântuit piata de  Loulé, de data asta a venit si sotul, ca de obicei nu stia cum sa ma scoatã mai repede de acolo, când m-am întors acasã ne-a apucat hãrnicia...curãtenie generalã! Pe Leonu´ meu la apucat spiritul Crãciunului, a rãscolit tot ce aveam de anii trecuti pentru Crãciun , faza e cã în ultimi 10 ani doar 1 singur Crãciun l-am sãrbãtorit acasã, si anul ãsta am hotãrât  sã sãrbãtorim Crãciunul la fratele lui Leon în Spania, cum e si ziua nepotului chiar de Crãciun:) o sã îmi placã sã fiu musafir, yuppy!
Când ne durea burta de foame am realizat cã e aproape 5...ce sã fac repede...o supã.
Asta trebuia sã fie supa mea de dietã, numa cu dovlecel si ciuperci...dar am sacrificat-o si am transformat-o :))

Am folosit pentru 2 persoane:
2 dovlecei  curãtati de coajã si tãiati cubuete
1 carof grãsun cuburi
1 cutie de ciuperci
2 cãtei de usturoi tocati gros
1 morcov mare cubulete
1 ceapã micã  cuburi
pãtrunjel
sare groasã sau vegeta
ulei de mãsline
                                
* Am pus toate legumele în oalã si am lãsat putin la fiert, apoi am pus pãtrunjel si apã sã acopere bine totul.
Am lãsat sã fiarbã apoi am luat de pe foc si am redus totul cu blenderul.
Sã nu uit de crutoane...iar am uitat de ele! au iesit africane:)) le-am pus la sotat în putin în ulei de mãsline, pãtrunjel si putin usturoi tocat, au iesit asa bune cã am tot mâncat din ele:)
Am mai cãutat în frigider, sã completãm prânzul si am dat cu ochii de muntele de iaurturi naturale, pe care le-am cupmpãrat pt. dieta mea, si eu pãcãtoasa de mine mã gândesc numai la puiul de la KFC :))                                              


                                                  

5 comentários: