sexta-feira, 25 de novembro de 2011

Jantar de Natal 2011- Cina de Crãciun cu colegi la A Quinta

A mai trecut 1 an pentru echipa " Restaurante Temperus Beach Bar"( ne gãsiti si pe facebook):) 
Cina a fost oferitã de Sr Marco James si Michelle patroni restaurantului  "A Quinta" situat în Rua de Vale formoso, Loulé.
Este un restaurant în stil rustic portughez dar tot stafful este  englez, asa cã cina a fost suprizã.....dupã cum v-am povestit am pregãtit Gelatina de Rodii pentru ei, asa a zburat timpul cã nu am avut timp de dichisealã, cei din România nu ies oricum la diferite ocazii, dar pe " aici" lumea nu iasã din blugi:)) mai ales cã Tigrutul meu nu a venit de 2 zile acasã:(( super preocupatã...pe unde o fi? :(( puiu meu mic:((




Nu am ajuns bine cã a început sã plouã, am facut câteva poze la intrare si am fugit repede la cãldurã:)
 Este a doua oarã când cinez la ei, dar prima oarã cu toti colegi;  o vizitã înãuntru...o casã primitoare...si ce arome ieseau din bucãtãrie...mmmm....deja mã lua cu foame, deoarece  am mâncat putin la prânz...nu de alta dar sã mã pãstrez!
 Pozele le-am fãcut în prima salã , fãrã clienti...nu de alta dar cina e un timp pe care îl petrecem, calm cu familia, prieteni, colegi...respect asta pentru cã nici mie nu-mi place deranjul:)


Restaurantul scimbã zilnic meniul, eram confuzã, nu stiam ce sã iau! cu bãutura a fost usor, o Cola! tot meniul suna bine, iar la apertive  ce mã atrãgea era : 
                                        
* creveti în aluat cu sos agridoce
*paté de ratã á casa
* somon afumat cu sos de hrean
* brânzã de caprã gratinatã cu miere si salatã de rucula  cu  nuci
*salatã Cezar
* supã ceapã frantuzeascã
  * supã de peste  Provençal
* supã de gãinã  
* salatã de spanac cu nuci si multe alte bunãtãti....                               
 Între timp au venit si pâinicile de casã calde, mãslinele si untul de casã, ai! dieta mea! am uitat complet, am si topit 2 pâinici cu unt:)) 
Ca apertiv  m-am hotãrât pentru Salata Cezar, iar restul colegilor au cerut diferit ca sã  gustãm fiecare.

Salata mea:
  Mai o pâinicã si cu salata....si asa am lins farfuria!  am sã o pregãtesc acasã numai pentru mine curând:)
  M-am uitat si în farfuriile colegilor, oare ce sã mai pescuiesc? colegele din fatã nu au cerut apertiv....iar cei de lângã mine au cerut brânzã gratinatã:
    Asa cã mi-am bãgat botisorul si la ei....de la ceilalti am luat creveti:) am fost asa de cuminti în timpul mesei... liniste se papã, papa bun:)     
 Am mâncat asa bine, am savurat mâncarea, cred ca de aia si mã îngras...speram doar sã nu se grãbeascã cu felul principal, nu de alta dar  eram plinã.

Pentru felul principal  aveau:
* Muschi de vitã  cu sos Bernaise
* Filet Mignon
* Ficat de vitã la grãtar cu bacon
* Confit de canard  pe pat de varzã cu bacon si smântânã
* Carre de miel cu spanac
* Grãtar de somon cu legume
* Curry de peste
si multe alte bunãtãturi
Am pãpat  Confit de canard:

Ce bun a fost, friptura perfectã!( din  auzite... rata e preparatã în Franta , iar prin comandã aduce la restaurante, de aia mã tot gândeam cum de e asa de perfectã si mie nu-mi iasã  ).

Muschiuletul de vacã:
 Carre de miel:
Restul lumi a pãpat ratã, Filete Mignon si  somon la grãtar
Am avut un timp, sã ne povestim si sã ne glumim...si am cam uitat de orã :)

A venit si timpul desertului, nu puteam sã -l ratez, mai ales cã ei au  desert englezesc original!

Aveam de ales:
* diverse înghetate fãcute de casã
* Tiramisu cu mult Amaretto
* Sundae de cãpsuni
* budinca casei de pâine si stafide caldã cu înghetatã de prune si lichior de migdale                                        * Creme Brulé cu zmeurã
* Banane Cramelizate
* Mousse de ciocolatã

Jumãtate din noi am cerut desertul casei:
                                                                                                                                                                   Tiramisu:
 Creme Brulé:              
Am terminat o searã minunatã cu cafea iar azi cred cã am voie sã beau doar apã:))
                                                                                                                                                                    Chef Marco multumiri! you are a genious, big hugs:)
Deja eram ultimi clienti si gãlãgiosi de Doamne feri! era timpul sã ne cãram:))
Pupici, pupici si sãrbãtori frummoase  la toatã lumea!  a fost o searã super:)                                                                                     
                                                         

Sem comentários:

Enviar um comentário