segunda-feira, 21 de novembro de 2011

Tartã de mere cu stafide si scortisoarã

  Am pregãtit o tartã pufoasã si parfumatã cu muultã scortisoarã; cu ea rãspund provocãri  Dulce Românie a luni noiembrie  de pe blogul Xandrinnei :http://de-alebubulinei.blogspot.com/2011/11/provocarea-lunii-noiembrie-dulce.html   , am folosit mere golden super dulci, dar e ok orice soi de mere!

Ai nevoie de :

290 unt sau margarinã si 300 gr zahãr
5 ouã si 300 gr fãinã
1 linguritã de ceai de praf de copt
60 gr stafide brune
3 mere
zahãr si scortisoarã pudrã
1 gãlbenus


*  Margarina am pus-o putin în microunde sã se topeascã; am  luat putinã pt a unge forma de copt.
Am adãugat zahãrul peste margarina topitã si am mixat bine.
Ouãle se pot bate separat ori  se pun întregi bãtând dupã fiecare în parte; la urmã fãina cu praful de copt.
* Adaugã stafidele , amestecã  si toarnã în forma unsã cu unt si fãinã.
* Merele se taie felii si se dispun deasupra aluatului în formã circularã.
Pudreazã din belsug cu zahãr si scortisoarã si unge cu gãlbenusul bãtut ( optional), dã la copt la 180ºC. cam dupã 30 minute verificã dacã sa copt ,cu scobitoarea.

 Savurati:)                                                                                                                               

5 comentários: