quarta-feira, 3 de abril de 2013

Doi ani de blog si 2 giveaway

Luna trecutã blogul meu a împlinit doi ani; cum sau sãrbãtorit si Pastele catolice multi dintre noi nu am avut timp pt. provocãri.
Asa cã sper ca în luna Aprilie sã puteti participa la aniversarea blogului meu:)


Doi ani de blog si 2 giveaway




Ce vã cer: pregãtiti o retetã dulce cu cafea , prãjiturã sau tort în care sã puneti si Canela; sau o retetã sãratã : Curry de pui, peste sau vegetarianã, stiti cã imi place picant asa cã as dori sã puneti si Piri Piri.

Am sã dau un termen limitã pânã pe 30 Aprilie; urmând ca în prima sãptãmânã a luni Mai sã anunt  câstigãtori. Mentionati pe blogul vostru cã reteta este pregãtitã pt. aniversarea blogului meu cu link cãtre postarea aceasta.
Link-ul retetei voastre împreunã cu o pozã pe mailul meu : ramonapintea81@gmail.com

Voi oferi 2 premii cu continut diferit din urmãtoarele produse :
Piri Piri  ulei si mãcinat
Canela pudrã si betisoare
Lapte condensat la cutie Nestle
Black treakle ( melasã neagrã)*****
Sofran indian
Ornamente pt prãjituri 
Cardamom biologic
5 spices ( condiment folosit in bucãtãria asiaticã)
Garam Masala*****
Maldon salt ( smoked)*****


Spor la lucru :)



26 comentários:

  1. Wauuu, ce produse faine!!! Io ma inscriu prima, sa stii!! Maine bag o reteta cu piri-piri ;-)
    puuup

    ResponderEliminar
  2. La Multi Ani blogului si felicitari ptr concurs! Pupici

    ResponderEliminar
  3. La multi ani si mult spor!:)
    Pupici!

    ResponderEliminar
  4. La Multi Ani blogului tau!!! La cat mai multe bunatati!! Concursul este super.. sper sa am timp sa particip si eu..
    Pup

    ResponderEliminar
  5. Hehe, sper ca-s prima, asa cum am zis ;-) Ti-am trimis pe mail reteta cu piri piri, urmeaza cea cu cafea ;-)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Merçi, esti prima:))astept si un dulce cu cafea sa nu dorm noaptea:))

      Eliminar
  6. La multi ani blogului tau! Ce premii interesante!

    ResponderEliminar
  7. Sunteti bineveniti în bucãtãria mea, cu ce vã pot servi?
    Ma poti servi inca un an cu bunatatile tale!
    Felicitari pentru inca un an din blogul tau!
    Se vede ca e mai bine organizat si cu retete pe gustul multora.
    Chiar daca nu iti scriu de multe ori(lipsa de timp) eu cu placere "rasfoiesc" acest interesant blog.
    Salutarile noastre, Mihai si Lidia

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc frumos;abia astept sa vã primesc in bucãtãria mea la propriu, pânã atunci vã trimit Super Bock rece...virtual:))

      Eliminar
  8. La multi ani si la cît mai multe retete delicioase!

    ResponderEliminar
  9. La multi, multi ani si la cat mai multe retete delicioase ;)

    ResponderEliminar
  10. Chiar si a doua reteta cu cafea e gata ;-) hehe, ma tin de cuvant, vezi? puup

    ResponderEliminar
  11. La Multi Ani ! blogului tau si la cat mai multe retete delicioase.Te puppppppppppppppppp.Miha

    ResponderEliminar