quinta-feira, 17 de novembro de 2011

Supã cremã de dovleac

Am gãtit cu  abobora menina, celelalte 2 soiuri de dovleac la portughezi sunt : manteiga si gila ( tipicã prãjiturilor cu fructe seci).
Abobora menina este cea mai micã, am tãiat-o în jumãtate si am curãtat-o bine de seminte si miez, am folosit jumãtate din cantitate de miez cu restul rãmas am pregãtit un orez special cu seminte de pin.
Jumãtatea care contine capacul este delicioasã datã la cuptor cu sare groasã si ulei de mãsline ( 15 min. la 200ºC).

Ai nevoie de:
1 dovleac mediu
1 dl ulei de mãsline
1 ceapã
4 cãtei de usturoi
2 cartofi
2 morcovi
1,2 dl apã
sare si piper
1 legãturã de coriandru sau pãtrunjel

                                           


                                                    
       Pune la cãlit în uleiul de mãsline toate legumele tãiate în bucãti.
    Pune apa, jumãtate din cantitatea de pãtrunjel tocat si condimenteazã . Lasã la fiert circa 20 minute.
  Reduce supa la cremã  cu ajutorul robotului si dã din nou la fiert câteva minute. La urmã adaugã restul de pãtrunjel   si serveste în dovleac.
                                                                                                                      

5 comentários:

  1. Ia plãcut mult sotului, a zis sã nu arunc " castronul":))

    ResponderEliminar
  2. Arata tare bine si super prezentarea! Stii ca nu am mancat inca asa ceva . Doar supa crema de cartofi cu praz sau cea de ciuperci...dupa care sunt lesinata. Trebuie sa probez si eu cu dovleac.
    o seara buna ..ciao!

    ResponderEliminar
  3. Multumesc fetelor:) încercati supa, o sã vã placã

    ResponderEliminar