terça-feira, 10 de abril de 2012

Lemon Curd si o plimbare... la plajã

A trecut si Pastele catolic,  a fost o sãptãmânã plinã  si a trebuit sã fac ore extra. De Pastele românesc  am sã pregãtesc doar câteva aperitive deoarece suntem invitati sa cinam la prieteni nostri.
Am reusit sã îmi fac timp si am luat aparatul cu mine la lucru, sã vedeti si voi  floricelele care cresc în nisip si chiar...spanacul!

Dar ma întâi încep cu


LEMON CURD
( Cakes to Fall in Love With, Makiko Searle)




4 ouã medi /4 medium eggs
sucul si coaja de la 4 lãmâi / juice and zest of 4 lemons
350 gr zahãr/ 350 g caster sugar
200 g unt  /200g unsalted butter


* Pune un bol ( de inox ar fi bine) pe baie de aburi.
Place a stainless bowl over a saucepan of shimmering water to create bain -marie.


* Mixeazã ouãle, lãmâia si zahãrul si trece totul prin strecurãtoarea cu sitã micã.
Mix the eggs, lemon and sugar together and pass it through a sieve.

* Pune totul în bolul pregãtit si lasã pe baie de aburi amestecând constant circa de 15 minute, sau pânã se îngroasã ca o budincã.
Pour de mixture into the bain-marie . Allow to thicken aprox 15 min. stirring constantly to stop it from curdling.

 * Ia de pe foc si adaugã untul, amestecã pânã se topeste complect.
Once thickened, remove from the heat, add the softened butter and mix it through.
Pour the curd into a sterilized jar and cover, to stop it skinning over. 
Crema obtinutã se pãstreazã bine  la rece mult timp. Eu am folosit-o la 3 prãjituri deja  sper sã vã placã si vouã.
 Vã multumesc pentru mesaje, promit sã vã rãspund curând :D




Si plimbarea la plajã...e de fapt la locul meu de muncã. Din  luna Mai  o sã lucrez si pentru cinã, sper sã am putin timp si pentru blog, sper, sper....


Pozele le-am fãcut vinerea trecutã.


Spanac sãlbatec....creste în nisip:D
De aici aduc tot timpul spanac acasa:)



18 comentários:

  1. Delicios lemon curd-ul iar pozele minunate!Pupici multi!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. L-am descoperit si eu acum, mã bucur cã îi place si sotului.
      Mã bucur cã îti place, pup:)

      Eliminar
  2. Nu sunt un mare fan lamaie... dar cu pozele mi-ai luminat ziua!!!
    Pupici

    ResponderEliminar
  3. Delicios! Imi plac deserturile cu lamaie!

    ResponderEliminar
  4. Wow, ce fotografii frumoase!
    Delicios lemon curd-ul!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc, deja si la noi sa schimbat vremea, a plouat zilele astea, mã bucur cã am prins ziua aceea bunã de foto:D

      Eliminar
  5. Vreau si eu sa ma plimb prin locurile acelea. Nu am facut niciodata lemon curd. Cred ca este delicios.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Încearcã sã il prepari, o sa vezi ce simplu este si gustos; din pãcate liber am odatã pe saptamâna, niciodatã duminica si lucram toate sarbãtorile posibile :((

      Eliminar
  6. M-am si vazut plimbandu-ma pe plaja:)!!!Pozele sunt minunate, la fel si reteta de lemon curd-ul:)Vreau sa iti multumesc inca o data pentru pachetul primit:X, iar cu prima ocazie am sa pregatesc ceva delicios.O zi minunata !

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Mã bucur cã ti-a ajuns, sã le flosesti sãnãtoasã, pup:)

      Eliminar
  7. Imi place crema asta si te inviviez pentru ca eu nu am plaja asa de aproape!Pupici!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Sti care e culmea culmilor? sã lucri pe plajã si sã nu pui piciorul în apã, cam asta mi se întâmplã mie....
      Lemon Curd, meritã încercat:)

      Eliminar
  8. Un deliciu si poze minunate! Sarbatori fericite :*

    ResponderEliminar