terça-feira, 29 de novembro de 2011

Tartã de dovleac cu migdale

Am  rãmas iarãsi fãrã nici un dulce în casã...oricât de mult as pregãti, când iesim sau primim oaspeti e destul de des  ( uneori mã stresez cã nu ajunge la toatã lumea:))).
Am pregãtit rapid aceastã tartã cu aluat din comert, doar l-am descongelat iar migdalele le puteti inlocui cu nuci.
Eu am pus 1 canã de nuci mãcinate si alta de migdale feliate, multã scortisoarã si sã vedeti ce parfumatã va fi bucãtãria!

Ai nevoie:

1 aluat foietaj

Crema:

400 gr piure de dovleac
150 gr zahãr si 5 ouã
1 linguritã micã de scortisoarã pudrã

Decor:

100 gr miez de migdale feliate
zahãr pudrã si scortisoarã


Preparare:

* Aluatul descongelat se intinde ( al meu era întins si cu hârtie vegetalã incluidã de mãrimea formei de tartã).
Se pune în forma, peste hârtie vegetalã si înteapã cu furculita.
* Piureul de dovleac ( l-am pregãtit ca si cel de la Sonhos) se amestecã cu zahãrul, ouãle si scortisoara.
* Toarnã crema peste tartã  si presarã cu migdalele sau nucile feliate sau amestec.
                                                                                                                        
* Dã la copt la 200ºC, la partea cea mai joasã a cuptorului pentru circa de 30 min.
Serveste imediat cu înghetata dacã vã place.
Poftã mare!
                                                                                       

5 comentários: