segunda-feira, 30 de setembro de 2013

Kaiserschmarrn ( Thermomix/ Bimby)

Luna aceasta pt. Provocarea Secretã mia revenit  blogul Simplu si bun,  de cand am  vazut acest desert mi sa facut tare poftã ,mai ales cã si sotul e fan " clãtite". Ploile au ajuns si la noi...îndeajuns sã stãm acasã si sã savurãm un desert cald si sã bem o Timisoreana  Sagres :)))
A fost asa de bun cã vreau sã merg si la Provocarea Dulce Românie, a cãrei gazdã a luni septembrie este Liana :)
versão portuguesa embaixo

KAISERSCHMARRN 


3 ouã 
3 linguri cu vârf de fãinã
200 ml lapte
sare
25 gr unt

Souté mere:
 mere
stafide
zahãr
brandy
suc natural de portocale


* Aluatul se preparã ca la clãtite.

* Se încãlzeste untul într-o tigaie antiaderentã, de preferintã mai mare. Când sa topit untul se toarnã aluatul si se pune capac, la foc mic. Nu amesteca!

* Când incep sã se ridice marginile clãtitei se întoarce, pui capacul si mai lasi la copt.
( la faza asta mi sa rupt clãtita, mi-am dat seama cã am folosit o tigaie prea micã)

* Clãtita se rupe in tigaie, iar deasupra se pune zahãr, stafide....

Eu am fãcut separat un souté de mere, pe care il fac de obicei ca umpluturã pt clãtite.

Desertul a iesit delicos, cu sigurantã il vom repeta <3 Multumim


KAISERSCHMARRN na Bimby

3 ovos
3 colheres sopa bem cheias com farinha
2 dl leite
uma pitada de sal
25 g manteiga

Top:
maçãs caramelizadas com canela , sumo de laranja passas e brandy.

* Coloque no copo os ingredientes exceto a manteiga  e programe 15 seg/ vel 6
* Aquece a manteiga e junte a massa numa frigideira antiaderente e coloque a tampa. Dexa cozinhar 1-2 min ao lume brando.
* Vire a panqueca gigante e deixa cozinhar a outra parte com tampa.
* Corta a panqueca na frigideira, junte acúcar em pó e passas,  deixa mais um pouco.


 








Sem comentários:

Enviar um comentário