sábado, 26 de janeiro de 2013

Pulpe de pui pe pat de varzã

Îmi cer scuze de întârziere, abia astãzi am reusit sã le gãtesc. Suntem la prima lunã a Provocãri Bucãtarul curajos , mã bucur sã gãtesc asa minunãtii!!!cu sigurantã, chiar dacã imi plac poate nu ajungeam sa gãtesc retetele altor bloggeri culinari deoarece am atatea retete pe care imi doresc sa le pregãtesc si nu mai ajung....multumim Ama <3


Adela, mâncarea ta e mega delicioasã, sotul meu a adorat :) am facut reteta ta la fix.




1 pui mare tãiat bucãti
1 varzã micã
1 ardei
1 ceapã
mãrar, cimbru
1 rosie mare
1 morcov
50 ml apã
150 ml vin alb
sare, piper
praf de chili si de usturoi


Condimenteazã pulpele cu sare, piper, usturoi si praf de chili.

Taie varza, ceapa rondele, ardeiul si rosia cubulete, morcovul ras, dacã ai mãrar proaspãt toacã mãrunt.

Pune putin ulei in tavã, aseazã legumele amestecate, presarã cu mãrar, cimbru, sare si piper.

Pune puiul deasupra, toarnã lichidele si stropeste cu putin ulei, acoperã si dã la cuptor cam 20-30 min.
Cu 10-15 min de final descoperã si lasã sã rumeneascã carnea.
Poftã mare :)

7 comentários:

  1. Ma primesti la masa?! Delicios arata!!!

    ResponderEliminar
  2. Doamne ce bine arata mancarica ta :)! Pupici

    ResponderEliminar
  3. Acum am ajuns acasa si mor de foame,arunca si la mine macar un copanel insotit de o movila de varza!:))

    ResponderEliminar
  4. nu am facut niciodata combinatia> varza cu pui dar cred ca este delicioasa!!1

    ResponderEliminar
  5. thank you for sharing your knowledge and experience with me

    แทงบอล Vegus168 คาสิโน บอลออนไลน์ บาคาร่าออนไลน์ เครดิตฟรี เว็บตรง สมัครง่าย

    ResponderEliminar