segunda-feira, 28 de maio de 2012

Banana Teabread/ Chec cu banane si alune de pãdure

De multã vreme doresc sã pregãtesc acest tip de chec, mai ales cã sotul meu adorã bananele.
Mie mi-a intrat un fix în cap cã bananele îngrasã si constipã, asa cã  departe de mine bananele :(
În schimb consum dulciuri la greu si papa bun, atunci când  "uit" de dietã desigur :))
Checul a avut mare succes la cinã si a doua zi la micul dejun, dupã masa deja nu  a mai rãmas nimica :)
versão portuguesa embaixo



BANANA TEABREAD
( Good Food-101 Cakes & Bakes)

175 gr fãinã
50 gr fãinã integralã
100 gr unt topit
100 gr zahãr muscovado închis
2 lingurite praf de copt
1 linguritã scortisoarã
2 ouã
4 banane coapte zdrobite
100 gr alune de pãdure tocate grosier


* Pregãteste cuptorul la 180ºC, si unge o formã cu ulei si hârtie vegetalã.
Pune fãini-le, untul, zahãrul,praful de copt, scortisoara si ouãle într-un bol larg. Mixeazã bine si adaugã bananele si alunele.

* Toarnã  compozitia în formã si dã la copt.
Pregãtiti ceaiul :)





175 g farinha
50 g farinha integral
100 g manteiga derretida
100 g açúcar mascavado escuro
2 c. cha fermento em pó
1 c. chá canela
2 ovos
4 bananas maduras esmagadas
100 g avelãs picadas  grosier


* Pre aquece o forno a 180ºC e unte uma forma tipo inglês com manteiga e forre com papel vegetal.
Mistura bem  as farinhas, manteiga, açúcar, fermento, canela e ovos.
A final junte as bananas e avelãs.
Leva cozer.
Bom Apetite:) 



 

16 comentários:

  1. Bun trebuie sa fie... Mai ales daca are banane... mmm...
    Pupici

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Numai am gustat putin, nu sunt fan banane dar m-am sacrificat :)) imi place cum a iesit, moale si bananele se simt asa cum trebuie:)

      Eliminar
  2. Imi plac bananele si alunele,mai ales la un loc:)Pupici!

    ResponderEliminar
  3. Si eu am de ceva timp in cap, pofta de chec cu banane!

    ResponderEliminar
  4. Adica, tot ceva cu banane gasesc si la tine! Sigur imi place!

    ResponderEliminar
  5. Nu am incercat niciodata sa pun banane in blatul de chec , dar trebuie sa o fac odata si odata . Arata tare fain , pare pufos .

    ResponderEliminar
  6. Cred ca e delicios!Imi place tare mult!
    Vreau sa-ti spun ca sunt topita dupa pisicutele tale!Sunt asa de dragalase!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Merçi! am foarte multi pisicutzi.
      Initial l-am primit pe Tigrut când era bebe, de ziua mea. Nu l-am castrat si cum stãm la casã a avut tot timpul libertate, vine acasa numai sa manânce, iar Jackisor e un pisicutz deosebit sa nãscut cu o coditã pufoasã ca la un pudel:)) e asa de bun si scumpic! în afarã de ei hrãnesc o haitã de ei la gunoi, sunt asa de grasi cã pocnesc:))

      Eliminar
  7. Imi plac bananele,asa ca sigur imi place si checul.Pup!

    ResponderEliminar
  8. Buna reteta! Am sa incerc si eu, mai ales ca-mi place aceasta combinatie.

    ResponderEliminar