sábado, 13 de abril de 2013

Pachetele tailandeze ( vegetariene)

În urmã cu o sãptãmânã am servit la un botez, aperitive tailandeze. Am adorat în mod special  sãculeti vegetarieni si mi-am propus sã-mi fac curaj sã îi pregãtesc acasã;mã bucur enorm cã au iesit la fel din prima încercare si sper sã vã placã si vouã :)
Dacã îmi puteti recomanda un sos pentru ele, ar fi super; merçi :)

2 ambalaje de foi tip pentru baklava ( de preferintã); eu am pus foi de plãcintã
1ou pentru uns
optional seminte Chia
chives proaspãt

Umpluturã:
400 gr amestec de legume asiatice congelate
2 linguri ulei de susan sau mãsline
3 cãtei de usturoi tocati mãrunt
1 lingurã sos Worcestershire  optional
1 lingurã sos de soia
sare si piper


Preparare:

* Tai pãtrãtele din aluat,  pui putinã  umpluturã în mijloc si închizi în formã de sãculet.
* Strângi la " gurã" fiecare sãculet cu un fir de chives; ungi cu ou si presari seminte se susan sau Chia dacã vrei.
* Le poti frige în ulei sau coace la cuptor

Vã asigur cã au dispãrut repede, sunt absolut delicioase!
Poftã mare :)

21 comentários:

  1. Tare dragalase sunt! Sper sa fac si eu curand :)

    ResponderEliminar
  2. super simple si arata delicios ca toate retetele tale,draga mea iti multumesc din suflet pt.reteta tortului si pt.trucul cu lamaia la frisca,am luat mimoza verde,mi-a iesit perfect ca niciodata,sa vedem ce zic invitatii azi,cred ca vor fi de aceasi parere cu mine,mersi mult,beij.Aneta

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc frumos Aneta!sper cã toatã lumea sa distrat bine si astept sã revii cu impresii:) La multi ani !!!
      Eu am pregãtit acelasi tort ieri, sotul meu era in pofte:))

      Eliminar
  3. Arata bine saculetii tai!
    Legat de sos ...eu nu reusesc sa trec de sosul tzatziki care imi place extreem de mult si l-as manca aproape cu orice :))
    Nu stiu daca se se potriveste cu saculetii tai insa, va trebui sa-mi fac proprii mei saculeti sa vad ce gust au ca sa imi dau seama daca merg cu tzatziki-ul meu :))

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc:) cu sigurantã ar merge cu sosul grecesc doar sunt un fel de plãcintele umplute cu legume:)urmeazã sã pregãtesti si tu, cine stie poate descoperi un sos nou si imi dai reteta; pup:)

      Eliminar
  4. Traistutele astea trebuiesc gustate neaparat!!
    Pup

    ResponderEliminar
  5. Genul asta de gustari sunt delicioase!

    ResponderEliminar
  6. Foarte faina reteta , trebuie neaparat facute , arata tare bine.

    ResponderEliminar
  7. Frumoase si cu siguranta,delicioase!Pupici Ramona!

    ResponderEliminar
  8. multumesc pt.urare,impresiile au fost wow,fiecare invitat a mai cerut o bucata,noroc ca nu am avut f.multi,feliile disparusesa intr-o clipa chiar si copii mi-au cerut de 2 ori sa le pun,mersi mult pt.tot beij

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Atunci pot sã mã bat în piept:)))mã bucur!Aneta,ai facebook sau blog?eu am incercat sa te adaug dar nu reusesc...bj:)

      Eliminar
  9. cat de bine arata! mi s-a facut pofta instant!

    ResponderEliminar
  10. linistita poti sa o faci si nu o data,blog nu am dar am facebook,vitan aneta,poate mai vb.pe acolo,beij

    ResponderEliminar
  11. Numai delicatese ies din mainile tale!*****
    Pupici!

    ResponderEliminar