terça-feira, 11 de dezembro de 2012

Pâinici cu chouriço

Sunt printre preferatele mele  de obicei le cumpãr dar de data asta le-am pregãtit acasã si va invit si pe voi. Acest tip de cârnat e diferit de cel tipic românesc, cred cã în spaniolã i se zice chorizo...am vãzut retete pe Good Food.ro si asta mã duce cu gândul cã ar fi si în România de cumpãrat. Voi a-ti gãsit?


Aluat
1 kg fãinã
sare groasã marinã
drojdie proaspãtã
putin zahãr

felii foarte subtiri de chouriço



Pregãteste un aluat ca pentru pâine si frãmântã pânã se dezlipeste de pe mâini, acoperã si lasã sã creasca la loc cãldut.

Rupe bucãti din aluat pe care le întinzi cu sucitorul, pui 3 felii de chouriço, rulezi si pui într-o tava unsã cu ulei. Dã la copt.
Poti umple pâinicile cu suncã si brânzã, ciocolatã....

1 comentário:

  1. Eu chiar urmaresc de ceva vreme prin magazine sa cumpar chorizo si nu am vazut!

    Bun preparat!:)

    ResponderEliminar