terça-feira, 18 de outubro de 2011

Biscuiti de Ciocolatã si Migdale

Acesti biscuiti lasã gura apã, crocanti de cacao si migdale  sunt compania perfectã cu cafea sau lapte...
Pentru 16 biscuiti :
100 gr de unt
50 gr de zahãr
125 gr fãinã
15 gr cacao
50 gr migdale sau alune tocate
cacao si zahãr pudrã

Preparare:
 Preîncãlzeste cuptorul la 180ºC.
În tava pt. cuptor pune hârtie vegetalã pe care o ungem cu unt topit.

Într-un castron bate bine untul cu zahãrul, adaugã fãina, migdalele si cacao.
Amestecã totul bine pânã obtinem o pastã moale.
Cu mâinile umede se fac 16 bilute pe care le vom aseza peste hârtia vegetalã, lãsând putin spatiu între ele.
Presioneazã fiecare bilutã cu o furculitã....
  Dã la cuptor pentru circa de 15-20 minute.
   Dupã ce sau copt si rãcit se transferã pe o farfurie sau tãvitã, se pudreazã cu cacao si zahãr....
Sunt preferati sotului, sunt simpli si rapizi :)                                                                

7 comentários:

  1. Astia ar fi pe gustul Denisei. O sa-i fac si eu cu faina de orz :)

    ResponderEliminar
  2. Merçi Cristina:)
    Maya, sper sã vã placã, vã pup

    ResponderEliminar
  3. perfecti langa laptic!!!

    ResponderEliminar
  4. Intr-o zi tot am cautat retete de fursecuri, dar parca nimic nu m-a incantat, asa ca am luat caietul cu retetele mamei si am facut biscuiti spritati....si iata ca acum am dat peste reteta ta, care este pe placul meu :)))
    O zi frumoasa, te pup!

    ResponderEliminar
  5. Sã-mi zici cum ti-au iesit în caz cã ai timp:)

    ResponderEliminar
  6. ce frumusei ti-au iesit.ii salvez pentru lista cu fursecuri de craciun !!!pupici!

    ResponderEliminar