terça-feira, 4 de setembro de 2012

Salatã de ton cu porumb / Salada de atum e milho

Mã bucur sa va regãsesc, am lucrat douã schimburi timp de douã luni si nu am reusit sa gãtesc acasa  iar in unica zi liberã am profitat sa  fac curãtenie si sa calc muntele de haine :((
Lunar am rãspuns Provocãri de pe blogul Amei cu mult drag, cu aceastã ocazie imi cer scuze pt intarziere :D
În luna August am primit Blogul Poeta Gurmanda.  este a doua oarã cand gãtesc de pe acest blog super delicios. Am ales aceastã salatã deoarece ador tonul si dupã o vara  în care am mâncat " fat" e timpul sa ma cumintesc!!!? he he he

Ai nevoie de :

ton din conservã scurs bine
porumb din conservã
mãsline
castraveti murati ( am pus rosi cherry)
sare si piper
maionezã ( am pus sos de iaurt)


Ingredientele se amestecã sã iasã tip pastã si se servesc ca aperitiv, astãzi  a fost felul meu principal la cinã, mmm...un deliciu light!!!
Poftã mare :)



Salada de atum e milho


atum de lata
milho
azeitonas pretas
tomates cereja
sal e pimenta
maionese ou molho de yogurt para saladas

Misture tudo para obter uma pasta e sirva como entrada ou recheio para sandes.
Hoje foi o meu jantar delicioso e light.




3 comentários:

  1. O salata usoara, dar bunaaaa :)
    Si mie imi place tonul ;)

    P.S. ma bucur ca ai scapat de programul in 2 ture, sunt sigura ca nu-i usor :(

    ResponderEliminar
  2. Nu pot rezista unei salate de ton! Arata excelent!

    ResponderEliminar