sexta-feira, 5 de abril de 2013

Chec aperitiv cu ciuperci, ardei si piri piri

Salutãri :d
Si luna asta m-am întârziat, dar, nu am putut rezista sã nu pregãtesc acest chec delicios!
În luna Aprilie am primit  în secret blogul Miamicu , astfel rãspund Provocãri secrete.


1 conservã mare ciuperci feliate
jumãtate ardei rosu si jumãtate ardei verde, 1 ardei picant portughez ( piri piri) cu seminte tocate toate mãrunt
150 gr brânzã rasã Edam
4 ouã
200 ml smântânã 35% grãsime ( Aldi)
6 linguri de fãinã ( eu am pus mai mult)
1 praf de copt
sare, piper, sofran,rozmarin mãcinat

* Într-un bol amestecã legumele, adaugã smântâna, condimentele si brânza; amestecã usor.

* Separat bate bine ouãle cu un praf de sare.

* Pune ouãle peste amestecul de legume si la urmã fãina. Mie mi sa pãrut cam moale compozitia si am mai pus fãinã sa fie o compozitie mai groasã.
* Toarnã în forma de chec unsã si dã la copt.

Poftã mare!

1 comentário:

  1. Delicios...pe gustul meu cu ardei si ciuperci ,in plus si picant.
    La multi ani pentru doi de blog!
    weekend placut!

    ResponderEliminar