quinta-feira, 25 de abril de 2013

Muffins cu mere

Am tot lungit-o în ultimul timp cu provocãrile dar, mã bucur cã reusesc sã le rãspund si o fac cu mare drag!
Am tot cãutat o retetã pe blogul revenit luni Aprilie :Pasiune si Culoare....a fost cam greu sã aleg din atâtea bunãtãturi, dar am hotãrât sã pregãtesc acesti muffinsi pt micul dejun! cu ei rãspund Provocãri Secrete.


3 mere
2 linguri zeamã de lãmâie
250 gr fãinã
1 linguritã praf de copt si alta de bicarbonat
1 ou
125 gr zahãr
1 plic zahãr vanelat
80 ml ulei
250 gr iaurt

Merele se decojesc, se taie cubulete mici si se stropesc cu zeama de lãmâie.

Fãina se amestecã cu praful de copt si bicarbonatul stins cu zeamã de lãmâie.

Oul se mixeazã cu zahãrul+zahãrul vanelat, iaurtul si uleiul.
Se adaugã peste mere, apoi peste fãinã, se amestecã usor.
Se coc la 160ºC, cuptor ventilat.


Secretul muffinsi-lor e sã ai mare grijã cu aluatul, trebuie amestecat cu o lingurã putin.

Eu i-am pregãtit in Thermomix:)

Poftã mare sa aveti!

Sem comentários:

Enviar um comentário