quarta-feira, 24 de abril de 2013

Tocãnitã de pui si piure de cartofi

Ca rãspuns a provocãri Bucãtar curajos, am gãtit o minunãtie de tocãnitã la propunerea Simonei.

Cu câteva mici modificãri: am folosit aripi de pui, piri piri si piureul l-am fãcut simplu in rest am pãstrat reteta ta Simona, pãcat cã puiul nu era de casa:))
Pentru desert am pregãtit Prãjitura de morcovi, dupã reteta Corinei; superrrrr!!!


am folosit:
1 kg aripi de pui
suc de lãmâie
1 ceapã mare
2 morcovi mari
1 ardei galben
3 dinti de usturoi
pulpã de tomate
sare, piper, sofran, piri piri
ulei de mãsline

Aripile de pui le-am condimentat cu sare de mare , piper si suc de lãmâie. Se prãjesc în putin ulei de mãsline pe ambele pãrti  cât sã se rumeneascã dar sã nu fie gata de servit. Se scot deoparte.
În uleiul rãmas se cãlesc ceapa tocatã fin si usturoiul, ardeiul tocat cubulete, morcovi rasi; când legumele se înmoaie se pun aripile deasupra si putinã apã sau vin cât sã acopere putin aripile si putin bulion.Pune capac si lasã sã scadã cât vrei de gros.
Am servit cu piure de cartofi
Multumim Simona:)

1 comentário:

  1. Ma bucur ca ti-a placut tocanita... chiar si cu pui din comert :)
    Te pup cu drag si gust cu placere din tocanita ta!

    ResponderEliminar