terça-feira, 16 de abril de 2013

Costitã la cuptor

Stiu cã e postul Pastelui ( pentru cei care tin) si apar si eu cu ispita, hi hi:)) Oh yes! sosul e o nebunie si carnea se topeste în gurã!aici apar si eu...oopsy am uitat de dietã; dar parcã dietele încep lunea, nu? :)))



INGREDIENTE

costitã de porc ( de preferintã pian)

sare de mare
piper negru
usturoi praf
piri piri pudrã sau boia iute
foi de dafin rupte
vin alb
ulei de mãsline

Condimenteazã dupã plac bucata/bucãtile de costitã; pregãteste o tavã de aluminiu sau o tigaie mare si pune putin ulei sã se încãlzeascã pe aragaz; pune bucãtie cu partea cu carne în jos si lasã sã se rumeneascã.
Stinge cu vin  si dã la cuptor acoperit cu folie de aluminiu; 180ºC, ventilat electric.

Verificã carnea , si la jumãtatea timpului adaugã apã. Lasã la copt pânã carnea se desprinde usor de pe os.

Sosul e absolut delicios!
Poftã mare vã doresc :)

5 comentários:

  1. Oooo, ce-mi place costita la cuptor... :D
    Fac destul de rar si eu din cauza multor calorii, dar atunci cd fac savurez din plin :))
    Te pup!

    ResponderEliminar
  2. Da,ai dreptate, dieta intotdeauna incepe de luna...viitoare!:))
    Costitele sunt delicioase!

    ResponderEliminar
  3. Vai de mine cum arata!
    Lasa dieta ca o incepi de lunea viitoare :))!

    ResponderEliminar
  4. Si legat la ochi, o gasesti...ce de arome, ce bunatate!!!

    ResponderEliminar