sexta-feira, 13 de julho de 2012

Creveti prãjiti cu ananas/ Camarão frito com ananás

Zilele astea le-am petrecut lucrând, in afarã de ziua liberã  în care m-am prãjit la soare....am fugit de bucãtãrie cât am putut :))
Ca dovadã am pregãtit cheseecake-uri :D

Vã propun un aperitiv super rapid si gustos, iar dacã vreti sã il serviti ca fel principal , pregãtiti un orez african sau cartofi prãjiti.








500 gr creveti
1 ananas proaspãt
1 cãpãtânã de usturoi
ulei
sare
piper alb

suc de portocalã
pãtrunjel



Creveti se curãtã si se condimenteazã .
Usturoiul se feliazã.
Ananasul se taie pe mijloc si se scoate miezul cu grijã sã nu se rupã coaja. Miezul de ananas se taie cubulete.
Într-o cratitã se pune uleiul la încintat, adaugã creveti, ananasul, iar la urmã usturoiul si sucul de portocalã. Lasã sã scadã si transferã în coaja de ananas , serveste imediat. Presarã pãtrunjel proaspãt ( eu nu am mai avut timp, meseni nu mai aveau rãbdare).
Poftã mare!












500 g camarão
óleo
1cabeça de alhos
1 ananás
sal e pimenta branca
sumo de laranja
salsa


Descasca o camarão e tempere.
Corte o ananás ao meio, retire a polpa e guarde a casca.
Numa frigideira grande, frita o camarão, junte o ananás aos cubos, alhos e sumo de laranja.
Deixa reduzir o molho e transfira para casca guardada.
Polvilhe com salsa picada e sirva imediato.
Bom Apetite!

4 comentários:

  1. Foarte interesanta reteta... Ador crevetii!!
    Pupici, weekend placut

    ResponderEliminar
  2. Ador crevetii dar nu i-am mancat niciodata cu ananas. Trebuie sa incerc ...neaparat ! Rapid rau de tot si aspectos ..super!
    ciao ..weekend placut!

    ResponderEliminar
  3. Fantastic arata,trebuie neaparat sa-i incerc!Pupici si we minunat iti doresc!

    ResponderEliminar
  4. Fantastic! Cat traim vedem si invatam multe lucruri! Aceasta reteta m-a dat gata! Cu siguranta cand apuc un timp propice, voi testa neaparat.E prea bun si prea frumos doar sa citesc si atat.
    Salutarile noastre! Mihai si Lidia

    ResponderEliminar