sábado, 30 de novembro de 2013

Parada dulce a Provocãri Bucãtar Curajos Noiembrie 2013

În penultima lunã a anului am avut onoarea sã gãzduiesc reteta dulce, ca ingrediente principale am ales laptele condensat si fructele de pãdure, preferatele mele.
Vã multumesc frumos pentru participare , chiar dacã suntem putine, torturile voastre au iesit spoectaculare !!!
Vã doresc sãrbãtori minunate alãturi de cei dragi :)






Pasiune si culoare- Tort cu cremã de lapte condensat














Panseluta violet- Tort cu cremã de lapte condensat si fructe de pãdure






Arome Culinare- Tort de ciocolatã albã cu mascarpone si zmeurã







Saffron and Dates- Tort cu cremã dee lapte condensat si fructe de pãdure





Bucate Aromate - Tort de ciocolatã cu friscã si fructe de pãdure




1 comentário:

  1. Frumoasa parada! Felicitari participantilor. Din pacate timpul nu mi-a permis sa pot ajunge si eu cu un tort frumos la parada..

    ResponderEliminar