terça-feira, 5 de novembro de 2013

Chiftelute umplute cu mãr si mozzarella

La propunerea Getei ( Pansy"s recipes) am gãtit astãzi aceste delicioase chiftelute aromate :) si am avut si musafiri la masã care au rãmas încântati; multumim Geta!
Special pt Provocarea bucãtar curajos-noiembrie
Piri Piri e Canela 
500 gr carne mãcinatã
2 linguri pesmet
1 ou
1 ceapã micã tocatã
1 cãtel de usturoi zdrobit
1 linguritã hrean
1 linguritã verdeatã ocatã
sare, piper

UMPLUTURÃ
1 mãr decojit tãiat cubulete
1 lingurã suc lãmâie
scortisoara
mozzarella  tãiatã cubulete ( am pus rasã)

GARNITURA DE CARTOFI

1 kg cartofi cu coajã fierti, decojiti si tãiati felii
ulei de mãsline
1 rosie mare
rozmarin proaspãt tocat
pãtrunjel proaspãt tocat
sare, piper

Se pun cartofi fierti pe straturi, se condimenteazã; se pune rosia tocatã deasupra si verdeturile, stropeste cu ulei si dã la copt sã se rumeneascã usor.


PREPARARE :

* Amestecã bine ingredientele pt aluatul de chiftele, condimenteazã dupã gust. Eu am lãsat câteva ore la rece.
Pt. umpluturã : se stropesc cubuletele de mãr cu sucl de lãmâie, scortisoarã si brânza.
Am uns mâinile cu ulei si am luat bucãti din aluatul pt chiftele, am pus putinã umpluturã si am închis.
Se pot prãji în ulei sau coace; eu le-am pus la copt, pe hârtie vegetalã.

Au fost asa de bune cã abia am reusit sã le fac poze, data viitoare trebuie sã fac dozã dublã :)))






4 comentários:

  1. Ce nebunie de chiftelute! Trebuie sa le incerc si eu :) ! Luna aceasta eu si sora mea gazduim provocarea Dulce Romanie si te invitam sa participi :)

    ResponderEliminar
  2. Trebuie sa incerc si eu reteta asta!

    ResponderEliminar
  3. Ce iute ai fost de picior ! bravo ! si ma bucur ca reteta v-a placut !sa stii ca marul nu-i nevoie sa-l decojesti,pentru ca coaja nu se simte. Pupu-te e vorba mea .

    ResponderEliminar