terça-feira, 15 de março de 2011

Plãcintã cu fructe de pãdure



Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
800 gr.aluat foietaj din comert
300 gr. fructe de pãdure
500 gr. brânzã proaspãtã (Speisequark)
250-300 gr. zahãr
zahãr pudrã
4 ouã
1 ou pt. uns
gris
optional coajã de lãmâie, esentã...


Mod de preparare:
Pt. cã imi plac mult fructele, in aceastã varã am sã fac multe prãji cu ele.
Foietajul l-am fãcut special pt. sotul, nu am pus mult zahãr, mai ales ca fructele de pãdure nu sunt dulci.
1)Gãlbenusele se bat spumã cu zahãrul, coaja de lãmâie.
Se amestecã cu brânza, grisul si albusele care au fost bãtute separat cu putin zahãr.
2)Se intind foietajele, se umplu cu crema de brânzã, iar deasupra se pun fructele de pãdure.
Nu am pus zahãr peste fructele de pãdure, pt. cã am vrut sã iasã acrisoarã, dar cui ii place dulce va pune zahãr dupã plac.
3)Se ruleazã cât se poate, nu foarte strâns.
Se ung cu oul bãtut si se dau la copt in tãvi tapetate cu hârtie de copt.
Se scot, si când sunt aproape reci se taie pãtrate care se pudreazã cu zahãr.
Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário