domingo, 12 de junho de 2011

Rulouri de piept de pui cu susan

Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Piept de pui feliat
felii sunca
felii cascaval
Pt.umplut:
1 conserva de ciuperci
2-3 catei de usturoi tocati
2 linguri ketchup dulce sau picant
2 linguri sos de soia
1 lingura otet balsamic
sare,piper alb
2-3 oua,scobitori pt. prins
seminte de susan
optional patrunjel uscat si 1 lamaie mica


Mod de preparare:
Reteta merge si cu carne de vita sau porc,feliile de carne ar fi bine daca ar fi taiate mai gros decat pt.snitel.Eu am facut cu felii normale,subtiri.
Bate snitelele,sareaza si pipereaza.Am pus si putin suc de lamaie si am lasat putin la marinat.
Intre timp,caleste usturoiul cu putin ulei de masline si ciuperci.Adauga ketchup,soia,otetul si piper.Nu este nevoie de sare.Lasa cateva minute la foc mic.
Pe fiecare snitel se pune intai o felie de cascaval,apoi sunca cu grija sa nu depaseasca marimea carni.Peste fiecae se pune o lingurita din amestecul de ciuperci.Se ruleaza,se prinde cu scobitori.Se dau prin ouale batute cu piper si sofran sau caril,apoi prin seminte de susan.Se frig in uleiul fierbinte.Am servit cu orez de legume cu restul de ciuperci.
Multumesc Tania pt.reteta!!!
Tania este prietena si vecina mea,pt. cei interesati o gasiti pe Bucataras.ro la retete portugheze cu numele de:"gamilici".Au iesit foarte bune!!!

Sem comentários:

Enviar um comentário