terça-feira, 24 de setembro de 2013

Orange Curd ( Thermomix)

Sãptãmâna asta am fost pusa la incercare, mi sa propus sã pregãtesc un tort pt. colegi mei care lucrã pe sezon...o persoanã e intolerantã la lactozã, alta e alergicã la nuci &Co :))) deci e un tort pretentios...
La toti ne place ciocolata asa ca tortul va fi de ciocolatã! crema mi-a dat bãtaie de cap, am intrat in pana de idei..... dar pânã la urmã mãm luminat :))orange curd!yuppy:)))



ORANGE CURD
( Adaptada do livro Bimby- As receitas essenciais)

2 portocale ( 150 ml suc)/ 2 laranjas ( 150 ml sumo)
80 gr zahãr/ 80 g açúcar
50 gr margarinã vegetalã/50 g margarina
2 ouã/ 2 ovos
esentã de vanilie neagrã/ essência de baunilha
1 lingurã (supã) de amidon de porumb/1 c ( sopa) maizena

*Bate ouãle cu zahãrul, adaugã sucul de portocale, vanilia si amidonul si amestecã bine; la urmã pune margarina si pune vasul pe baie de aburi. Amestecã încontinuu pânã se îngroasã. Toarnã într-un borcan si pãstrezã la rece înainte de utilizare.

Metoda Tradicional:
Numa tigela, bate ovos com açúcar, junte sumo, essència, maizena e misture bem. Junte manteiga e leva ao lume  em banho-maria, mexendo sempre até engrossar.

BIMBY:
Coloque no copo todos os ingredientes excepto margarina 5 sec/ vel 4/5.

Junte margarina e programe 10 min/90ºC/ vel 4. Coloque no frasco e guarde no frigorifico.


VARIANTA THERMOMIX
* Pune in pahar toate ingredientele cu exceptia margarinei si programeazã 5 secunde la Viteza 4/5.

* Adaugã margarina si programeazã 10 Min/ 90ºC/ Vit4.
* Pune în borcan si pãstreazã la rece înainte de utilizare.  

 

3 comentários: